Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ!Проблем с АСР на Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Някой пробвал ли е да задейства ABS в завой? Кола без ASR в завой задейства ли ABS колата просто тръгва на право.
    Много често влизам в завой с активиран ABS и това изобщо не се отразява на стабилноста на колата , даже напротив по-леко взимам завоя.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #17
      Дайте да обобщим....и да обясним кое за какво служи (аср и абс разбрахме)
      Базово 156 имат АСР, АБС,....?
      Базово 147 имат АСР, АБС, имам някакво ЕБД това какво е?
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        ми четете бе
        156 базово има САМО абс
        хубавите имат даже и вдц ма тва е друга бира
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Така, значи колата е със ASR(копче, което се намира до лоста за ръчната)Проблемът е, че при 50 км този ASR се включва и почва да премига на таблото.Когато изключа ASR системата от копчето, колата си върви перфектно, но ако не съм го изключил, се включва сам.Когато с по голяма скорост пусна колата по енерция и подам газ отново ASRа почва да мига на таблото и да задържа колелата, при което съответно и скоростта намалява (отново да кажа, че и да е на скорост и да не е над 50 км при подаване на газ ASR се включва)ABS системата работи перфектно.Закачахме колата на компютри, ама комуникация със системата няма
          И да поясня пак: Колата е Алфа Ромео 147 JTD - 115 к.с.

          Comment


          • #20
            с какви гуми си?
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
              бъркаш системата за стабилност (ESP) със системата против приплъзване на колелата... (ASR) Втората няма нищо общо със контролиране на стабилността в завой или въобще
              Не не. Не я бъркам аз. Знам какво е ESP. Но при резки завой ASR също помага за стабилноста на колата.

              Особено при хлъзгав участък рязкото ускорение на колела при подаване на газ е също толкова опасно, както и блокирането им при спиране. Нежелателният ефект се състои в рязкото намаляване на страничното сцепление на гумите с пътя, при което и най-малката странична сила може да доведе до плъзгане на двигателния мост встрани, т.е. да се получи странично занасяне. Това най-често може да се случи при движение на ниска предавка и подаване на газ за изпреварване или в завой.

              АSR следи за промяна в оборотите на колелата и може да предпази от такова занасяне.

              Пробвайте в 90 градуса завой да влезете на 2-ра или 1-ва предавка и подайте максималко газ при мокър или хлъзгав асфалт. Колкото и да завивате колата върви на право докато не върнете газта. Това за автомобили без тракшън контрол или ASR.
              Last edited by oem; d.m.y г., 11:08.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Не не. Не я бъркам аз. Знам какво е ESP. Но при резки завой ASR също помага за стабилноста на колата.

                Особено при хлъзгав участък рязкото ускорение на колела при подаване на газ е също толкова опасно, както и блокирането им при спиране. Нежелателният ефект се състои в рязкото намаляване на страничното сцепление на гумите с пътя, при което и най-малката странична сила може да доведе до плъзгане на двигателния мост встрани, т.е. да се получи странично занасяне. Това най-често може да се случи при движение на ниска предавка и подаване на газ за изпреварване или в завой.

                АSR следи за промяна в оборотите на колелата и може да предпази от такова занасяне.

                Пробвайте в 90 градуса завой да влезете на 2-ра или 1-ва предавка и подайте максималко газ при мокър или хлъзгав асфалт. Колкото и да завивате колата върви на право докато не върнете газта. Това за автомобили без тракшън контрол или ASR.
                хайде сега попрочети още малко и си обясни откъде идва това недозавиване. после се опитай да си дадеш разумно обяснение на твърдението че при задействане на абс в завой, колата не завива. ....... и когато ти го разбереш, тогава го обяснявай на другите.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                  с какви гуми си?
                  Гудиар 17ки.Днес ще слагам 15ки зимни, па да видим дали ще се оправи нещо

                  Comment


                  • #24
                    добре де, що не отидеш при Бобо ?
                    Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                      хайде сега попрочети още малко и си обясни откъде идва това недозавиване. после се опитай да си дадеш разумно обяснение на твърдението че при задействане на абс в завой, колата не завива. ....... и когато ти го разбереш, тогава го обяснявай на другите.
                      Ми когато задействаш ABS той се стреми да приложи еднакво усилие към всички колела и от там идва недозавиването. Нали така? При завой вътрешното колело се върти по бавно от външното. ABS като реазпредели еднакво усилието към всички колела тогава се изравняват тяхната скорост и завиването отива подяволите. Ако не е така то моля те да дадеш твоето обяснение.

                      Аз съм го изпитвал това в една много конфузна ситуация. Карам по прав участък и наближавам кръстовише. Точно преди десния завой на кръстовището спрели коли. И друга кола излиза от от дясно обаче няма видимост и не ме вижда. И излиза. Аз скачам на спирачките и за да не го ударя тръгвам да свивам в дясно на кръстовището. С около 80 км се движех. Но колата една зави. Приктрака ми ABS-а през цялото време и добре, че ми тръгна задницата за една страна, че колата се плъзна към завоя, а и аз вече отпуснах педала на спирачката и се шмугнах в кръстовището.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 12:47.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Ми когато задействаш ABS той се стреми да приложи еднакво усилие към всички колела и от там идва недозавиването. Нали така? При завой вътрешното колело се върти по бавно от външното. ABS като реазпредели еднакво усилието към всички колела тогава се изравняват тяхната скорост и завиването отива подяволите. Ако не е така то моля те да дадеш твоето обяснение.

                        Аз съм го изпитвал това в една много конфузна ситуация. Карам по прав участък и наближавам кръстовише. Точно преди десния завой на кръстовището спрели коли. И друга кола излиза от от дясно обаче няма видимост и не ме вижда. И излиза. Аз скачам на спирачките и за да не го ударя тръгвам да свивам в дясно на кръстовището. С около 80 км се движех. Но колата една зави. Приктрака ми ABS-а през цялото време и добре, че ми тръгна задницата за една страна, че колата се плъзна към завоя, а и аз вече отпуснах педала на спирачката и се шмугнах в кръстовището.
                        Тия работи, дето си ги написал, важат само ако имаш ABS от първо поколение. Повечето 156 и всички 166 имат EBD (Electronic brakeforce distribution) и там нещата изглеждат по съвсем различен начин.

                        http://en.wikipedia.org/wiki/Electro...e_distribution

                        Чети, това намерих набързо, ма не знам доколко коректно е написано.
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #27
                          а не съм съгласен
                          доста малко 156ци имат ебд
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            Успех и пиши ако има развитие

                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Ми когато задействаш ABS той се стреми да приложи еднакво усилие към всички колела и от там идва недозавиването. Нали така? При завой вътрешното колело се върти по бавно от външното. ABS като реазпредели еднакво усилието към всички колела тогава се изравняват тяхната скорост и завиването отива подяволите. Ако не е така то моля те да дадеш твоето обяснение.

                            Аз съм го изпитвал това в една много конфузна ситуация. Карам по прав участък и наближавам кръстовише. Точно преди десния завой на кръстовището спрели коли. И друга кола излиза от от дясно обаче няма видимост и не ме вижда. И излиза. Аз скачам на спирачките и за да не го ударя тръгвам да свивам в дясно на кръстовището. С около 80 км се движех. Но колата една зави. Приктрака ми ABS-а през цялото време и добре, че ми тръгна задницата за една страна, че колата се плъзна към завоя, а и аз вече отпуснах педала на спирачката и се шмугнах в кръстовището.
                            Колеги, като най-прост и неразбиращ, чисто и просто, си превеждам ABS като Анти - блокираща система. Колелата не блокират, за да можеш при ситуация като извъртиш волана, колата да завие. И по темата - за да не се шашка колегата, който има проблем, цялата система АСР струва около 200лв.
                            147 JTD '02
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              абс викаш натиска спирачката
                              винаги съм си мислел че абс отпуска спирачка на блокирало колело
                              явно требва да чета още
                              или?
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                                Тия работи, дето си ги написал, важат само ако имаш ABS от първо поколение. Повечето 156 и всички 166 имат EBD (Electronic brakeforce distribution) и там нещата изглеждат по съвсем различен начин.

                                http://en.wikipedia.org/wiki/Electro...e_distribution

                                Чети, това намерих набързо, ма не знам доколко коректно е написано.
                                Мда.

                                Това е електронно разпределение на спирачките. То разпределя колко от усилието да отива към предните и колко към задните колела. По принцип на предните винаги услието е по-голямо. Тази система точно това коригира. Усилието когато колата е празна и когато е натоварена. Както и услието м/у левите и десните когато се изполват спирачките в завой.

                                Но аз не знам дали моя ABS има EBD.

                                Хммм... как да разбера?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X